Cea mai bună strategie PPC Amazon pentru reclamele tale

Mit der richtigen Amazon PPC-Strategie braucht keiner eine Amazon PPC-Agency

Acesta este un articol pe care l-am scris împreună cu partenerul nostru din SUA, SellerMetrics. Unele dintre capturile de ecran sunt, prin urmare, în engleză.

Gestionarea propriilor campanii PPC Amazon este o muncă grea. Adesea, vânzătorii se simt copleșiți din cauza diferitelor tipuri de reclame și setări. Adesea, se adaugă și celelalte sarcini ale unei afaceri Amazon FBA, cu care vânzătorii oricum au deja mâinile pline.

Una dintre cele mai mari greșeli ale începătorilor sunt cheltuielile necontrolate pentru campaniile lor PPC Amazon. Acestea pot fi evitate cu ușurință prin dezvoltarea unei bune strategii PPC Amazon.

În acest articol, vom aborda strategiile de ofertare înainte și în timpul campaniei active.

Așadar, înainte de a consulta o agenție PPC Amazon (pentru mulți bani) pe acest subiect, citiți mai întâi articolul nostru.

Ce este Amazon PPC?

„PPC“ la Amazon și alți furnizori înseamnă „Pay per Click” și se referă la modelul de facturare al anunțului publicitar afișat. Modele similare există și la Google Ads, Meta și altele. Publicitarul plătește pentru fiecare clic generat de anunțul său.

Avantajul este evident: Costurile pentru reclamele PPC Amazon apar doar atunci când anunțul se convertește efectiv. Dacă nimeni nu dă clic, totul nu costă nimic. Prin urmare, cheltuielile publicitare concrete pot fi estimate doar aproximativ în avans. Cu toate acestea, prin bugetul zilnic se poate limita suma maximă a costurilor publicitare ale unei campanii.

În cele mai multe cazuri, și pe Amazon, campaniile PPC sunt de obicei bazate pe cuvinte cheie. Asta înseamnă că un anunț este afișat atunci când utilizatorii caută cuvântul cheie asociat (Targeting pe baza cuvintelor cheie). De aceea, cercetarea cuvintelor cheie, care trebuie realizată în prealabil, are o importanță deosebită. Dacă aici nu sunt identificate termenii de căutare relevanți, acest lucru poate influența succesul întregilor grupuri de anunțuri și structura campaniilor.

În exemplul următor, pentru cuvântul cheie „wanderhose herren” sunt afișate atât un magazin Amazon sponsorizat, cât și diferite anunțuri Sponsored Products. Ultimele sunt afișate în partea de sus, înaintea rezultatelor de căutare organice, dar și mai jos.

Nu ai idee despre Amazon PPC? Cu tutorialul nostru, lucrurile vor arăta foarte diferit în curând!

De obicei, deoarece mai multe companii doresc să liciteze pe un cuvânt cheie, dar locurile de publicitate sunt limitate, se determină de obicei, prin metoda Cost per Click (CPC), care advertiser primește contractul. Cel care oferă cea mai mare sumă primește, în consecință, cel mai bun loc în rezultatele căutării. Procedura utilizează, de asemenea, licitarea în timp real, adică locurile de publicitate sunt atribuite și afișate în timp real. Cu cât bugetul pe clic este mai mare, cu atât Amazon va afișa de obicei mai des anunțul PPC.

Așa cum a fost deja sugerat, vânzătorii Amazon pot difuza diferite formate de anunțuri PPC. Acestea includ Produse Sponsorizate, Mărci Sponsorizate și Anunțuri Display Sponsorizate:

  • Produse Sponsorizate a fost perceput de fiecare utilizator Amazon, deoarece acestea sunt difuzate nu doar înainte, în interior, lângă și după rezultatele organice ale căutării, ci apar și pe paginile de detaliu ale produselor. În special locurile din partea de sus a paginii de rezultate ale căutării sunt dorite, deoarece atrag imediat atenția clientului. Cu acest format pot fi promovate produse individuale. Clienții care fac clic pe anunț ajung de obicei direct pe pagina de detaliu respectivă. Anunțurile din acest grup de anunțuri necesită evaluări și optimizări regulate.
  • Mărci Sponsorizate sunt de asemenea destul de evidente. Ele apar înaintea rezultatelor organice ale căutării și a produselor sponsorizate, în partea de sus a paginii de rezultate ale căutării. Anunțurile acestui tip de campanie afișează un logo de marcă, un titlu personalizat și până la trei produse ale mărcii pentru care a fost plasat anunțul. De asemenea, aici advertiserii trebuie să verifice regulat cum performează anunțul.
  • Anunțuri Display Sponsorizate sunt vizual asemănătoare cu Produse Sponsorizate, dar în loc să se bazeze pe un cuvânt cheie, Amazon folosește pentru Anunțurile Display Sponsorizate semnalele de cumpărare colectate de la clienți, pentru a viza automat, prin învățare automată, acea audiență care are o probabilitate mare de a face clic pe anunțul cu produsul respectiv.

În continuare, dorim să ne concentrăm asupra formatelor individuale și să analizăm mai în detaliu scopurile lor de utilizare.

Produse Sponsorizate

Mulți comercianți angajează o agenție pentru PPC-ul lor Amazon.

Printre comercianți și clienți, Anunțurile Produse Sponsorizate sunt cele mai cunoscute, deși clienții s-ar putea să nu recunoască întotdeauna că acestea sunt publicitate pe Amazon, deoarece aceste anunțuri au aceeași structură ca rezultatele organice ale căutării și sunt marcate doar prin micuțul text gri “Sponsorizat”. Aceste anunțuri pot fi create atât de vânzătorii obișnuiți de pe piață prin Seller Central, cât și de către furnizori prin Amazon Marketing Service. Generarea se face apoi automat pe baza produsului promovat, inclusiv linkurile care duc la pagina de detaliu a produsului respectiv. Costurile pentru Anunțurile Produse Sponsorizate depind de diferite variabile, cum ar fi prețul CPC, bugetul zilnic și ofertele altor advertiseri.

Deși Anunțurile Produse Sponsorizate sau alte anunțuri PPC nu au un impact direct asupra clasamentului unui produs, ele pot îmbunătăți indirect rata de conversie și pot crește veniturile generate pe Amazon, ceea ce, la rândul său, influențează calculele algoritmului. Relevanța paginilor de produse pentru anumite cuvinte cheie este esențială pentru succesul anunțurilor PPC, deoarece algoritmul le evaluează pe baza diferitelor factori. Prin urmare, un anunț PPC de succes pe Amazon necesită o optimizare SEO corespunzătoare a paginii de detaliu a produsului promovat.

Țintirea Produselor

Amazon oferă, de asemenea, Țintirea Produselor pentru Anunțurile Produse Sponsorizate, în cadrul căreia comercianții pot alege alte produse, categorii sau mărci ca țintă pentru anunțurile lor, în loc să se concentreze pe cuvinte cheie. Aceste anunțuri sunt adesea plasate pe paginile produselor și oferă comercianților mai multe oportunități de optimizare și selecție a celor mai bune locuri de publicitate pentru audiența lor.

O opțiune mai puțin cunoscută de promovare a produselor pe Amazon sunt Pagini de Destinație, care permit promovarea unuia sau mai multor produse pe pagini individuale cu conținut special, cum ar fi videoclipuri sau imagini. Acestea pot fi utilizate și pentru pagini temporare de marcă, care sunt legate de promoții specifice sau care promovează generarea de lead-uri. Un exemplu este pagina de destinație a Kindle pe Amazon:

Amazon PPC oferă un instrument pentru construirea de Pagini de Destinație.

Pentru acest tip de anunț PPC, Amazon oferă atât șabloane, cât și Pagini de Destinație conform principiului de construcție modulară. Totuși, pentru o construcție personalizată a paginii, este necesar să contactați direct Amazon Advertising. Pentru Pagini de Destinație, Amazon are anumite cerințe și directive pe care comercianții ar trebui să le respecte cu strictețe. Toate informațiile importante pot fi consultate aici: Directivele pentru Pagini de Destinație de la Amazon.

Anunțuri Ecommerce Dinamice

O altă oportunitate de publicitate în universul PPC de pe Amazon sunt Anunțurile Ecommerce Dinamice (DEA), care se bazează pe datele extinse ale clienților de la Amazon. Similar cu Țintirea Produselor, produsele sunt promovate țintit și în timp real pe baza comportamentului de cumpărare al clienților. DEA utilizează ASIN ca bază și necesită o imagine de fundal fără buton de apel la acțiune, deoarece acestea sunt adăugate automat. GIF-urile și videoclipurile nu sunt permise, dar cupoanele și recenziile clienților pot fi integrate.

Cel mai mare avantaj al DEA este difuzarea lor complet automată, însă advertiserii au astfel doar posibilități limitate de influență. Ei au acces la datele demografice de la Amazon și la un anunț care se adaptează dinamic la datele colectate. Campaniile dinamice pot, de asemenea, să recunoască modificările în starea produsului și să reacționeze în consecință, ceea ce înseamnă o economisire de timp pentru advertiseri.

Mărci Sponsorizate

Programul PPC de la Amazon generează costuri, dar acestea pot varia.

Un alt format popular de publicitate în cadrul Amazon PPC sunt Mărci Sponsorizate, anterior cunoscute sub numele de Anunțuri de Căutare cu Titlu Amazon. Spre deosebire de Anunțurile Produse Sponsorizate, care se concentrează pe promovarea unui produs concret, Mărci Sponsorizate urmăresc să crească notorietatea unei mărci specifice. Astfel, ele vizează clienții mai degrabă în partea superioară a funnel-ului de marketing, care folosesc Amazon pentru a descoperi produse și mărci noi – 75% dintre cumpărătorii online folosesc Amazon și în acest mod (Studiul de Cumpărare a Consumatorilor Amazon 2019 de la CPC Strategy, p. 6).

Pentru utilizarea acestui format, este necesar ca vânzătorii să își înregistreze marca în Registrul de Mărci Amazon. Mai multe informații pot fi găsite în articolul nostru despre Mărci Sponsorizate Amazon.

Anunțuri Display Sponsorizate

Ultima categorie pe care dorim să o prezentăm este Anunțul Display Sponsorizat în cadrul Amazon PPC. Acesta combină Produse Sponsorizate cu Anunțuri Display și este creat pe baza listărilor de produse existente. În consecință, acestea direcționează clienții, după clic, direct pe o pagină de detaliu a produsului.

Particularitatea: Anunțurile Display Sponsorizate sunt, deși cumpărate și create pe Amazon și disponibile doar vânzătorilor de pe piață, integrate și pe site-uri externe și în aplicații de la terți.

Scopurile Anunțurilor Display

Comercianții pot utiliza publicitatea Amazon PPC și Anunțul Display Sponsorizat pentru a aborda atât partea superioară, cât și partea inferioară a funnel-ului: pe de o parte, pot viza clienți noi în mod țintit, iar pe de altă parte, pot stimula alți clienți să cumpere din nou produse conexe. De asemenea, retargetingul clasic este posibil cu un Anunț Display, prin afișarea produselor care l-au interesat pe client în trecut.

Cu un Anunț Display Sponsorizat, clienții Amazon pot fi, prin urmare, atingeți și pe alte site-uri web și direcționați către produsul advertiserului. Acest lucru crește raza de acțiune și ajută nu doar la construirea mărcii în afara platformei de comerț electronic, ci și la creșterea fidelizării clienților.

În mod normal, acest format de publicitate este atribuit de Amazon prin metoda PPC. Totuși, mărcile au, de asemenea, posibilitatea de a plăti pe impresie, adică pe afișare.

Acest articol de gazdă este de la
Rick Wong, Co-Fondator la SellerMetrics.app

Suntem SellerMetrics, software-ul nostru Amazon PPC ajută vânzătorii Amazon, mărcile, autorii KDP și agențiile să își optimizeze campaniile Amazon PPC prin automatizarea ofertelor, modificări de oferte în masă Manual și analize. Misiunea noastră este să ajutăm vânzătorii să își optimizeze campaniile Amazon PPC.

Campanii automate vs. campanii manuale

Dar înainte de a ne ocupa de strategia dumneavoastră Amazon PPC și de oferte, să aruncăm mai întâi o privire asupra diferențelor dintre campaniile Amazon PPC automate și cele manuale. În cazul campaniilor automate, Amazon țintește automat cuvintele cheie și produsele similare în anunțurile dumneavoastră. În schimb, în cazul campaniilor manuale, această sarcină revine dumneavoastră:

  1. Selectarea cuvintelor cheie/produselor care vor fi țintite pentru a licita pe ele.
  2. Tipul de potrivire a cuvântului cheie corespunzător.
  3. A licita pe cuvinte cheie corespunzătoare.

Dacă ar trebui să alegeți o campanie automată sau manuală depinde de faza în care vă aflați în prezent în ciclul de lansare a produsului.

Cu cât sunteți mai devreme în ciclu, cu atât campaniile automate sunt mai potrivite. Astfel, puteți experimenta mai întâi. În etapele ulterioare, campaniile manuale sunt mai adecvate, deoarece deja știți exact ce cuvinte cheie și ASIN-uri performează bine cu produsul dumneavoastră.

Apropo: Nu trebuie să puneți imediat pe pauză campaniile dumneavoastră automate de publicitate Amazon atunci când ASIN-ul dumneavoastră devine mai matur, dar ar trebui să redirecționați mai mult buget către campaniile manuale.

Strategia dumneavoastră Amazon PPC pentru oferte

Strategia de ofertare a campaniilor dumneavoastră stabilește cât de agresive pot fi ofertele dumneavoastră. În acest sens, aveți trei opțiuni. Fiecare dintre acestea reprezintă un nivel diferit de agresivitate.

Stabilirea strategiei corecte de ofertare este unul dintre cele mai importante trucuri Amazon PPC

Iată opțiunile dumneavoastră (sortate descrescător după agresivitate):

  1. Oferte dinamice – Creștere și scădere.
  2. Oferte fixe – Se folosește doar oferta dumneavoastră plasată.
  3. Oferte dinamice – Doar scădere.

#1: Oferte dinamice – Creștere și scădere

Această strategie de ofertare a campaniilor este cea mai agresivă dintre cele trei variante. Prin aceasta, Amazon are posibilitatea de a face ajustări ale ofertelor de până la 100% în sus sau în jos.

Să luăm un exemplu: oferta dumneavoastră pentru un cuvânt cheie este de 2,00€. În acest caz, Amazon poate crește oferta dumneavoastră până la 4,00€ dacă probabilitatea de cumpărare este mare. Pe de altă parte, oferta dumneavoastră poate fi, de asemenea, redusă la 0,00€ dacă șansele sunt mici.

Atenție
Rețineți că 100 % reprezintă maximul. În cele mai multe cazuri, ofertele dumneavoastră nu vor fi ridicate la 4,00 € și nici scăzute la 0,00 €, ci oferta dumneavoastră va fi undeva între acestea.

Această strategie este potrivită pentru dumneavoastră dacă sunteți dispus să cheltuiți întregul buget Amazon PPC pe care l-ați stabilit pentru această campanie publicitară și dacă licitați pe cuvinte cheie cu care vă simțiți în siguranță.

Apropo, licitațiile dinamice (creștere și scădere) pot fi utilizate doar pentru campaniile de produse sponsorizate.

Dacă utilizați licitația dinamică, acest lucru poate duce la faptul că oferta dumneavoastră și CPC (costul pe clic) nu sunt identice, deoarece ați permis Amazon-ului să vă ajusteze ofertele.

#2: Licitație fixă

Așa cum sugerează numele, Amazon va folosi în această strategie PPC oferta exactă (și, dacă este cazul, alte setări) pe care o specificați. Ofertele dumneavoastră nu vor fi ajustate pe baza probabilității de cumpărare.

Această strategie este potrivită pentru dumneavoastră dacă doriți să optimizați campaniile prin ajustarea constantă a ofertelor dumneavoastră. Știți exact ce faceți și nu doriți ca Amazon să influențeze ofertele dumneavoastră.

#3: Licitație dinamică – Doar scădere

Această strategie Amazon PPC este cea mai pasivă variantă dintre strategiile menționate mai sus. Aici, gigantul online poate corecta ofertele dumneavoastră cu până la 100% în jos.

Să luăm din nou un exemplu: Oferiți 2,00€ pentru un cuvânt cheie. Acum, Amazon poate reduce automat oferta dumneavoastră la 0,00€ dacă probabilitatea unei vânzări este foarte mică.

Această formă de optimizare Amazon PPC are sens dacă abordați lucrurile mai conservator și doriți să pariați mai puțin pe licitații care promit doar o probabilitate mică de succes.

La Sponsored Brand și Sponsored Display, aceasta este, de altfel, setarea implicită a strategiei Amazon PPC pentru ofertele de campanie.

Pentru campaniile care existau deja înainte de implementarea unei strategii de ofertare pentru campanii, licitația dinamică (doar scădere) este, de asemenea, opțiunea standard.

Strategia dumneavoastră Amazon PPC pentru ofertele de campanie trebuie să se potrivească cu obiectivele dumneavoastră!

Diferitele strategii de ofertare pentru campanii vizează diferite obiective strategice. Așadar, înainte de a crea o campanie, are sens să vă gândiți mai întâi la ce obiective strategice ar trebui să fie atinse.

Astfel, de exemplu, pentru toate obiectivele bazate pe creștere (de exemplu, mai multe vânzări sau un clasament mai bun pentru un cuvânt cheie), „Creștere și scădere” este o strategie Amazon PPC Dynamic Bid potrivită.

Licitația fixă sau licitația dinamică (doar scădere) sunt potrivite atunci când doriți să optimizați campaniile dumneavoastră Amazon PPC.

Iată posibilele obiective strategice pentru campaniile dumneavoastră Amazon PPC:

  • Conștientizarea mărcii.
  • Clasament mai bun pe Amazon pentru cuvinte cheie.
  • Captarea vânzărilor concurenților dumneavoastră.
  • Creșterea vânzărilor și a veniturilor.
  • Optimizarea profitului.

Gestionarea continuă a ofertelor Amazon PPC

De îndată ce primiți datele de performanță ale campaniilor dumneavoastră PPC active pe Amazon, ar trebui să vă ajustați ofertele în consecință.

Ca regulă generală, se poate afirma că ar trebui să așteptați o întreagă săptămână înainte de a face vreo modificare, deoarece abia după această perioadă aveți suficiente informații semnificative pentru a lua decizii corespunzătoare.

În plus, este recomandabil să așteptați mai mult de șapte zile la prima campanie de produse sponsorizate înainte de a ajusta ofertele. Astfel, sunteți pe partea sigură și aveți mai multe date la care să vă referiți atunci când optimizați campania dumneavoastră.

Așa cum s-a menționat anterior, ar trebui să fiți conștient de obiectivele dumneavoastră strategice pentru campanii. Acestea influențează, de asemenea, ACoS-ul țintă pe care doriți să-l atingeți cu campania dumneavoastră. ACoS-ul țintă va influența, de asemenea, deciziile individuale referitoare la ofertele dumneavoastră.

Ce este ACoS?

Înainte de a ne ocupa de ACoS-ul țintă, ar trebui să explicăm ce este de fapt ACoS. ACoS este abrevierea pentru „Costul publicitar al vânzărilor”, adică raportul dintre cheltuielile dumneavoastră totale de publicitate și venitul total. Acesta vă arată cât venit obțineți pentru fiecare euro cheltuit și vă poate indica, de asemenea, dacă PPC pe Amazon merită în cazul dumneavoastră concret. Costurile sunt, desigur, factorul decisiv aici.

Ca regulă generală, se aplică: cu cât ACoS-ul este mai mic, cu atât situația este mai bună. Astfel, obțineți mai multe vânzări în raport cu cheltuielile dumneavoastră.

Cu ACoS-ul puteți determina dacă costurile dumneavoastră Amazon PPC sunt rentabile.

Dacă, de exemplu, cheltuiți 2,00€ pentru un cuvânt cheie și obțineți 10€, ACoS-ul dumneavoastră (2/10)*100 = 20%.

Cum să determinați ACoS-ul țintă

Teoretic, ACoS-ul dumneavoastră țintă poate avea orice valoare pe care o specificați. Pentru a evalua dacă ACoS-ul dumneavoastră țintă este bun sau necesită îmbunătățiri, aveți nevoie mai întâi de o valoare de comparație. În acest scop, puteți folosi „ACoS-ul de echilibru”.

Acesta poate fi determinat calculând marjele dumneavoastră pe unitate. În acest scop, puteți folosi calculatorul FBA de la Amazon. Pe baza acestuia, calculați apoi marja de profit în procente. Aceasta este ACoS-ul dumneavoastră de echilibru.

Amazon PPC, punctul de echilibru este afișat în Amazon Seller Central.

În exemplul de mai sus, ACoS-ul dumneavoastră de echilibru este, așadar, 67,11 % sau 84,38 %.

În ultimul pas, stabiliți cum ar trebui să se raporteze ACoS-ul dumneavoastră țintă la ACoS-ul de echilibru. În acest scop, ar trebui să vă reamintiți strategia dumneavoastră Amazon PPC:

  • Obiectiv de optimizare: ACoS țintă < ACoS de echilibru
  • Obiectiv de creștere: ACoS țintă > ACoS de echilibru
  • Obiectiv moderat: ACoS țintă = ACoS de echilibru

Împreună cu ACoS-ul țintă, acum puteți optimiza ofertele dumneavoastră Amazon PPC pe baza strategiei dumneavoastră. Noua dumneavoastră ofertă poate fi calculată cu următoarea formulă:

Noua ofertă = (ACoS țintă/ACoS)*CPC

CPC se referă la costul pe clic, reprezentând astfel prețurile clicurilor. Vă recomandăm să utilizați un CPC bazat pe o perioadă de timp. Această perioadă nu ar trebui să fie nici prea strânsă, nici prea largă. Noi, la SellerMetrics, folosim un interval de 30 până la 60 de zile pentru calculul CPC-ului nostru.

Dacă doriți să vă ajustați ofertele, puteți face acest lucru manual în consola de publicitate Amazon, Încărcări în masă Amazon PPC sau puteți utiliza un instrument Amazon PPC pentru aceasta. Cele din urmă două opțiuni vă pot economisi mult timp. Mai ales atunci când doriți să faceți un număr mai mare de modificări (posibil și între mai multe campanii Amazon PPC). Instrumentele Amazon PPC sunt relevante în special pentru vânzători și vânzătoare care doresc să desfășoare campanii complexe, care constau, de exemplu, din diferite grupuri de anunțuri, cuvinte cheie și produse.

Concluzie

Așadar, două puncte ar trebui să rețineți din articolul nostru:

Amazon Advertising oferă diferite formate de publicitate pentru comercianții online cu un business Amazon în sistem PPC: Produse sponsorizate, Mărci sponsorizate și Anunțuri display sponsorizate. Produsele sponsorizate direcționează clienții direct către paginile de detaliu ale produselor pentru a crește vânzările, în timp ce Mărci sponsorizate au scopul de a crește conștientizarea mărcii. Anunțurile display sponsorizate pot fi, de asemenea, plasate extern și utilizează targetare specifică bazată pe baza de date a Amazon. Optimizarea este relativ simplă.

Costurile exacte ale publicității nu sunt stabilite dinainte, deoarece toate anunțurile sunt atribuite în sistem PPC. Totuși, prin stabilirea unui buget zilnic, comercianții pot limita costurile. Anunțurile Amazon PPC sunt o componentă esențială a oricărui business profesional pe marketplace și completează în special strategia SEO a vânzătorilor de mărci private.

În plus, ar fi recomandabil să vă ocupați de tema strategiilor de ofertare, deoarece aceasta are implicații de amploare asupra campaniilor dumneavoastră PPC. Știm că comercianții Amazon FBA nu sunt tocmai răbdători și doresc să încerce imediat noi oportunități. Dar, așa cum s-a explicat mai sus, este important să aveți cel puțin o direcție în care să mergeți înainte de a începe călătoria.

O campanie PPC Amazon este o inițiativă publicitară în care advertiserii plătesc pentru plasarea anunțurilor lor pe Amazon. Abrevierea PPC înseamnă Pay-Per-Click, ceea ce înseamnă că costurile publicitare apar doar în cazul unui clic efectiv pe anunț. Aceste campanii pot utiliza diferite formate de anunțuri, cum ar fi Produse Sponsorizate, Mărci Sponsorizate și Afișaje Sponsorizate, pentru a crește vizibilitatea produselor, a spori vânzările și a promova notorietatea mărcii.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă PPC la Amazon?

La Amazon și alți furnizori, „PPC” înseamnă „Pay per Click”. Este un sistem de facturare pentru anunțuri publicitare, în care advertiserii plătesc pentru fiecare clic pe anunțul lor. Modele ca acesta există și la Google Ads.

Cât de scumpă este publicitatea pe Amazon?

Costurile pentru publicitatea pe Amazon variază în funcție de format, concurență și calitatea anunțurilor. Cu modelul Pay-Per-Click, advertiserii plătesc doar pentru clicuri. Prin stabilirea unui buget zilnic, costurile totale pot fi controlate. O monitorizare regulată și ajustarea strategiei sunt recomandate pentru a obține cel mai bun raport calitate-preț.

Ce este o campanie PPC Amazon?

O campanie PPC Amazon este o inițiativă publicitară în care advertiserii plătesc pentru plasarea anunțurilor lor pe Amazon. Aceste campanii pot utiliza diferite formate de anunțuri, cum ar fi Produse Sponsorizate, Mărci Sponsorizate și Afișaje Sponsorizate, pentru a crește vizibilitatea produselor, a spori vânzările și a promova notorietatea mărcii.

Pentru cine este potrivită software-ul PPC Amazon?

Software-ul PPC Amazon este potrivit pentru vânzători care doresc să gestioneze structuri complexe de campanii pe Amazon, să cerceteze și să optimizeze cuvintele cheie, să gestioneze eficient bugetul, să analizeze strategiile concurenților și să automatizeze procesele. Astfel de instrumente oferă perspective, automatizare și oportunități de optimizare pentru a maximiza performanța campaniilor lor PPC și a atinge obiectivele de vânzări.

Credite pentru imagini în ordinea imaginilor: © onephoto – stock.adobe.com / Captură de ecran @ Amazon / © Prostock-studio – stock.adobe.com / © Captură de ecran @ Amazon / © Pixel-Shot – stock.adobe.com / Captură de ecran @ Amazon / © SELLERLOGIC / Captură de ecran @ Amazon

icon
SELLERLOGIC Repricer
Maximizați veniturile dvs. cu ofertele dvs. B2B și B2C folosind strategiile de preț automatizate ale SELLERLOGIC. Controlul dinamic al prețurilor, bazat pe AI, asigură că obțineți Buy Box la cel mai înalt preț posibil, garantând că aveți întotdeauna un avantaj competitiv față de rivalii dvs.
icon
SELLERLOGIC Lost & Found Full-Service
Auditează fiecare tranzacție FBA și identifică cererile de rambursare rezultate din erorile FBA. Lost & Found gestionează întreaga procedură de rambursare, inclusiv depanarea, depunerea cererilor și comunicarea cu Amazon. Aveți întotdeauna o vizibilitate completă asupra tuturor rambursărilor în tabloul de bord Full-Service Lost & Found.
icon
SELLERLOGIC Business Analytics
Business Analytics pentru Amazon vă oferă o imagine de ansamblu asupra profitabilității dvs. - pentru afacerea dvs., piețele individuale și toate produsele dvs.