Strukturējiet savu Amazon PPC kampaņas stratēģiju maksimālai pārdošanai
Amazon PPC solīšanas stratēģiju pārskats
Pārvaldīt savas Amazon PPC kampaņas var būt grūti. Ar visām pieejamajām reklāmas veidu un iestatījumu dažādībām tas var būt pārāk sarežģīti. Papildus visam, kas saistīts ar Amazon FBA, pārdevējiem ir daudz darāmā.
Viens no kritiskajiem jautājumiem iesācējiem, kas uzsāk savas Amazon PPC kampaņas, ir nekontrolēta izdevumu palielināšanās. Lai cīnītos pret to un gudri tērētu savu budžetu, jums būs nepieciešama laba kampaņas solīšanas stratēģija.
Šis raksts runā par jūsu solīšanas stratēģiju pirms kampaņas izveides un kad jūsu kampaņa ir aktīva.
Automātiskās vs. manuālās kampaņas
Pirms mēs pārejam pie solīšanas stratēģijām, būtu noderīgi zināt kritisko atšķirību starp automātiskajām un manuālajām Amazon PPC kampaņām. Automātiskās kampaņas iestatījumā Amazon mērķēs atslēgvārdus un produktus, kas ir līdzīgi jūsu reklāmās esošajam produktam, savukārt manuālās kampaņas nozīmē, ka jūs esat atbildīgs par:
- Atslēgvārdu/produktu mērķa izvēli, uz kuru solīt
- Atbilstošā atslēgvārda atbilstības veidu
- Solīšanu par saistīto atslēgvārdu.
Vispārējais noteikums, izvēloties automātiskās vai manuālās kampaņas, ir balstīts uz jūsu pašreizējo produkta palaišanas ciklu.
Jo agrāk ir produkta palaišanas cikls, jo vairāk vēlaties izmantot automātiskās kampaņas atklāšanai. Vēlākā produkta palaišanas cikla posmā vēlaties veikt vairāk manuālo kampaņu, jo jūs precīzi zināt, kuri atslēgvārdi un ASIN labi darbojas ar jūsu produktu.
Jums nav nepieciešams apturēt savu automātisko kampaņu, bet vēlaties piešķirt vairāk izdevumu savām manuālajām kampaņām, kad jūsu ASIN kļūst nobriedušāks.
Kampaņas solīšanas stratēģija
Kampaņas solīšanas stratēģija nosaka, cik stratēģiski agresīvi vēlaties, lai jūsu kampaņas solīšana būtu. Ir trīs iespējas. Katrs variants nosaka solīšanas agresivitātes līmeni.

Kampaņas solīšanas stratēģiju iespējas ir (kārtot pēc solīšanas agresivitātes, vispirms visagresīvākā):
- Dinamisks solījums – uz augšu un uz leju
- Fiksēts solījums
- Dinamisks solījums – tikai uz leju
Dinamisks solījums – uz augšu un uz leju
Šī kampaņas solīšanas stratēģija ir, iespējams, visagresīvākā no trim. Tā dod Amazon brīvību pielāgot jūsu efektīvos solījumus uz augšu +100% vai uz leju -100%.
Piemēram, ja jūsu solījums par atslēgvārdu ir 2,00 USD. Šajā gadījumā Amazon var automātiski palielināt jūsu izsoles solījumu līdz pat 4,00 USD, ja viņi uzskata, ka pārdošanas konversijas iespēja ir liela. No otras puses, viņi var samazināt jūsu izsoli līdz 0,00 USD, ja domā, ka pārdošanas konversijas iespēja ir zema.
Atcerieties, ka 100% pieaugums un samazinājums ir maksimālais. Vairumā gadījumu solījums netiks palielināts līdz maksimumam 4 USD vai samazināts līdz minimumam 0 USD. Izsoles solījums, visticamāk, būs kaut kur pa vidu.
Izmantojot Dinamisks solījums – uz augšu un uz leju stratēģiju, ir arī iemesls, kāpēc dažreiz pastāv atšķirība starp jūsu solījumu un jūsu CPC (izmaksas par klikšķi), jo tas ļauj Amazon mainīt jūsu noteikto solījumu.
Izmantojiet šo stratēģiju, ja esat ērti izmantojot visu budžetu, ko esat noteicis šai kampaņai, un arī, ja solāt par atslēgvārdiem, kuros jums ir pārliecība.
Vēl viens fakts, kas jāņem vērā šai stratēģijai, ir tas, ka jūs izmantojat Dinamisks solījums – uz augšu un uz leju stratēģiju tikai Sponsoru produktu kampaņās.
Fiksēts solījums
Kā norāda nosaukums, Amazon izmantos jūsu precīzo solījumu un visus manuālos pielāgojumus, ko esat noteicis fiksētā solījuma stratēģijā. Tas nemainīs jūsu solījumus, pamatojoties uz pārdošanas iespējamības varbūtību.
Izmantojiet šo stratēģiju, ja optimizējat savu kampaņu, regulāri atjauninot savus solījumus. Jūs precīzi zināt, ko darāt, un nevēlaties, lai Amazon pieskaras jūsu solījumiem.
Dinamisks solījums – tikai uz leju
Šī kampaņas solīšanas stratēģija ir, iespējams, vismazāk agresīvā no trim. Tā dod Amazon brīvību pielāgot jūsu efektīvos solījumus uz leju. Amazon var samazināt jūsu solījumu līdz -100% .
Piemēram, ja jūsu solījums par atslēgvārdu ir 2,00 USD. Šajā gadījumā Amazon var automātiski samazināt jūsu izsoles solījumu līdz 0 USD, ja viņi domā, ka pārdošanas konversijas iespēja ir zema.
Izmantojiet šo stratēģiju, ja vēlaties būt konservatīvs un ierobežot savu ekspozīciju solīšanas izsolēm ar zemu pārdošanas iespēju.
Sponsoru zīmolu un Sponsoru displeja reklāmās šī ir noklusējuma kampaņas solīšanas stratēģija.
Esošajām kampaņām pirms Kampaņas solīšanas stratēģijas ieviešanas “Dinamisks solījums – tikai uz leju” ir noklusējuma opcija.
Izvēlieties pareizo kampaņas solīšanas stratēģiju savam mērķim
Atšķirīgās kampaņas solīšanas stratēģijas atbilst dažādiem stratēģiskiem mērķiem. Tāpēc pirms kampaņas izveides domājiet stratēģiski par to, kādi ir jūsu mērķi.
Piemēram, jebkuras izaugsmes saistītās stratēģijas, piemēram, ja vēlaties palielināt pārdošanu vai rangot par atslēgvārdu, Dinamisks solījums – uz augšu un uz leju stratēģija būtu solījumu iestatījumi, ko izmantot.
Savukārt, ja jūsu mērķis ir optimizēt kampaņu, tad vai nu Fiksēts solījums, vai Dinamisks solījums – tikai uz leju būtu solījumu iestatījumi, ko izmantot.
Zemāk ir daži potenciālie stratēģiskie mērķi jūsu Amazon PPC kampaņai:
- Zīmola atpazīstamība
- Rangot par atslēgvārdiem
- Pārņemt pārdošanu no konkurences
- Palielināt pārdošanu un mērogot
- Optimizācija peļņai
Stratēģiska nepārtraukta solīšanas pārvaldība
Tagad, kad jūsu PPC kampaņa ir aktīva, jums būs jāatjaunina savi solījumi, kad jūsu veiktspējas dati ienāk.
Vispārējais noteikums ir gaidīt pilnu nedēļu pirms jebkādām solīšanas izmaiņām. Uzkrājot datus pilnu 7 dienu laikā, tas ļauj jums uzkrāt pietiekami daudz datu, lai pieņemtu lēmumu.
Tiek ieteikts, ka, kad jūs uzsākat Sponsoru produktu kampaņu no laika nulles, jūs piešķirat pat vairāk nekā 7 dienas, lai jūs varētu būt pārliecināti par savu solījumu optimizāciju ar vairāk datu.
Kā minēts iepriekšējā sadaļā, jums vajadzētu būt noteikušam stratēģisku mērķi savām kampaņām. Jūsu stratēģiskais mērķis noteiks jūsu mērķa ACoS, kas ir ACoS, ko vēlaties sasniegt savā kampaņā. Lēmums par mērķa ACoS tiks attiecināts uz katru individuālo solījumu atjauninājumu, ko veicat.
Kas ir ACoS?
Pirms mēs nosakām jūsu mērķa ACoS, būtu noderīgi zināt, kas ir ACoS. ACoS ir saīsinājums no “Reklāmas izmaksas par pārdošanu”, kas ir jūsu kopējo reklāmas izdevumu attiecība pret jūsu kopējiem pārdošanas ieņēmumiem. Tas jums pasaka, cik daudz pārdošanas tiek sasniegts par katru dolāru, kas iztērēts jūsu kampaņā. Vispārējais noteikums ir tas, ka zemāks ACoS procents ir vēlamāks, jo jūs varat iegūt vairāk pārdošanas attiecībā pret saviem izdevumiem.
Tādējādi ACoS formula ir:
ACoS = (Kopējās reklāmas izdevumi / Kopējie pārdošanas ieņēmumi) * 100
Piemēram, ja jūs iztērējāt 2,00 USD par atslēgvārdu un saņēmāt 10 USD pārdošanā, tad jūsu ACoS ir (2/10)*100 = 20%.
Kas ir mans mērķa ACoS?
Mērķa ACoS teorētiski var būt jebkas, ko vēlaties. Bet jums ir nepieciešams atsauces ACoS, tad kā jūs zināsiet, vai jūsu mērķa ACoS ir labs vai slikts? Atsauces ACoS būtu tas, ko mēs saucam par breakeven ACoS.
Lai noteiktu savu breakeven ACoS, sāciet, aprēķinot savu peļņas maržas uz vienību. FBA kalkulators var būt noderīgs šajā solī. Kad jums ir jūsu maržas, aprēķiniet savu peļņas maržas procentu, kas attēlos jūsu breakeven ACoS.

Izmantojot iepriekš minēto piemēru, jūsu breakeven ACoS būs 35.58% jūsu Reklāma Amazon.
Pēdējais solis būs noteikt jūsu mērķa ACoS. Jums ir jānosaka jūsu breakeven ACoS, pamatojoties uz stratēģiskajiem mērķiem, ko esat noteicis. Piemēram:
- Optimizācijas mērķi ➡ Mērķa ACoS < Breakeven ACoS
- Izaugsmes mērķi ➡ Mērķa ACoS > Breakeven ACoS
- Mērenais mērķis ➡ Mērķa ACoS = Breakeven ACoS
Tagad, kad jums ir mērķa ACoS, jūs varat droši sākt optimizēt savus Amazon PPC solījumus, kas ir saskaņā ar jūsu stratēģisko mērķi. Jūs varat noteikt jaunu solījumu, kas matemātiski sasniegs jūsu mērķa ACoS, izmantojot zemāk norādīto formulu:
Jaunais solījums = (Mērķa ACoS/ACoS) * CPC
CPC iepriekš minētajā formulā apzīmē izmaksas par klikšķi. Ieteicams, ka izmantotais CPC skaitlis ir laika diapazonā, kas nav pārāk īss vai pārāk garš. Mēs iesakām izmantot diapazonu no 30 līdz 60 dienām mūsu CPC aprēķināšanai.
Atjauninot solījumus, jūs varat manuāli mainīt solījumu, izmantojot Amazon reklāmas konsoli, Amazon PPC masveida augšupielādes vai Amazon PPC programmatūru. Pēdējie divi varianti var ietaupīt jums laiku, ja veicat lielu solījumu izmaiņu starp vairākām kampaņām.
Secinājums
Secinājumā, domājot par savu Amazon PPC solīšanu stratēģiski, ir ļoti svarīgs process jūsu Amazon PPC ceļojumā. Jūsu stratēģijai ir liela ietekme uz jūsu Amazon PPC kampaņām. Mēs zinām, ka kā Amazon FBA pārdevēji, mēs esam nepacietīgi un vēlamies izmēģināt lietas uzreiz, bet, kā mēs esam uzsvēruši iepriekš, ir svarīgi, lai pirms pogu nospiešanas būtu stratēģiska virziena plāns.
Biežāk uzdotie jautājumi
Amazon PPC solīšanas kalkulators var palielināt pārdošanu, palīdzot jums noteikt optimizētus solījumus atslēgvārdiem, nodrošinot, ka reklāmas ir rentablas un redzamas pareizajai auditorijai. Pārskatot solījumus, pamatojoties uz mērķa ACoS un konversijas rādītājiem, jūs maksimizējat reklāmas efektivitāti un ROI, galu galā veicinot vairāk konversiju un ilgtspējīgu pārdošanas izaugsmi.
Visizplatītākā PPC solīšanas stratēģija Amazon ir mērķa ACoS (Reklāmas izmaksas par pārdošanu), kur solījumi tiek pielāgoti, lai sasniegtu konkrētu ACoS procentu, kas atbilst peļņas mērķiem. Pārdevēji nosaka solījumus, pamatojoties uz vēlamo līdzsvaru starp reklāmas izdevumiem un pārdošanas ieņēmumiem, ļaujot viņiem kontrolēt, cik agresīvi viņi solās par atslēgvārdiem.
Amazon ieteicamais solījums ir ieteikta summa atslēgvārdam, pamatojoties uz iepriekšējiem izsoles datiem, savukārt solījuma diapazons parāda konkurētspējīgo solījumu diapazonu šim atslēgvārdam. Solot tuvu augšējai robežai, palielinās redzamība, savukārt zemāka robeža atbilst budžetam apzinātām stratēģijām.
Amazon PPC noklusējuma solījums ir sākotnējā solījuma summa, ko jūs nosakāt reklāmas grupas vai kampaņas līmenī, veidojot kampaņu. Tas attiecas uz visiem atslēgvārdiem šajā reklāmas grupā, ja vien jūs nenosakāt individuālus atslēgvārdu solījumus. Amazon izmanto šo solījumu kā sākumpunktu izsolēs, ja vien jūs nepielāgojat solījumus konkrētiem atslēgvārdiem, izvietojumiem vai diennakts laikam.
Attēlu kredīti: © Supatman – stock.adobe.com / © Rick Wong – SellerMetrics.com


