Struktūrizuokite savo Amazon PPC kampanijos strategiją maksimaliai pardavimams

Amazon PPC aukcionų strategijų apžvalga

Tvarkyti savo Amazon PPC kampanijas gali būti sunku. Su visomis skirtingomis skelbimų rūšimis ir nustatymais, kuriuos reikia naršyti, tai gali būti apmaudu. Be visko, kas susiję su Amazon FBA, pardavėjai turi pilnas rankas darbo.

Viena iš svarbiausių problemų pradedantiesiems, kurie pradeda savo Amazon PPC kampanijas, yra nekontroliuojamos išlaidos. Norint su tuo kovoti ir protingai išleisti savo biudžetą, jums reikės geros kampanijos aukcionų strategijos.

Šiame straipsnyje kalbama apie jūsų aukcionų strategiją prieš kuriant kampaniją ir kai jūsų kampanija yra aktyvi. 

Automatinės vs. Rankinės kampanijos

Prieš pereinant prie aukcionų strategijų, būtų naudinga žinoti esminį skirtumą tarp automatinės ir rankinės Amazon PPC kampanijų. Automatinėje kampanijos nustatyme Amazon tikslins raktinius žodžius ir produktus, panašius į jūsų skelbimuose esančius produktus, o rankinės kampanijos reiškia, kad jūs kontroliuojate:

  1. Pasirinkti raktinius žodžius / produktus, kuriems norite teikti pasiūlymus
  2. Atitikimo tipą atitinkamam raktiniam žodžiui
  3. Teikti pasiūlymus susijusiems raktiniams žodžiams.

Aukcionų strategijos pasirinkimo taisyklė priklauso nuo jūsų dabartinio produkto paleidimo ciklo. 

Kuo anksčiau yra produkto paleidimo ciklas, tuo labiau norite naudoti automatinės kampanijas atradimui. Vėlesnėje jūsų produkto paleidimo ciklo stadijoje norite vykdyti daugiau rankinių kampanijų, nes tiksliai žinote, kurie raktiniai žodžiai ir ASIN gerai veikia su jūsų produktu.

Jums nereikia sustabdyti savo automatinės kampanijos, tačiau norite skirti daugiau išlaidų savo rankinėms kampanijoms, kai jūsų ASIN tampa brandesnis.

Kampanijos aukcionų strategija

Kampanijos aukcionų strategija nurodo, kaip strategiškai agresyviai norite, kad jūsų kampanijos aukcionai būtų. Yra trys variantai. Kiekvienas variantas nurodo aukcionų agresyvumo lygį.

Tobula kampanijos aukcionų strategija Amazon pardavėjui

Kampanijos aukcionų strategijos variantai yra (rūšiuoti pagal aukcionų agresyvumą, pirmiausia labiausiai):

  1. Dinaminis pasiūlymas – aukštyn ir žemyn
  2. Fiksuotas pasiūlymas
  3. Dinaminis pasiūlymas – tik žemyn

Dinaminis pasiūlymas – aukštyn ir žemyn

Ši kampanijos aukcionų strategijos parinktis greičiausiai yra agresyviausia iš trijų. Ji suteikia Amazon laisvę koreguoti jūsų efektyvius pasiūlymus iki +100% arba -100%. 

Pavyzdžiui, jūsų pasiūlymas už raktinį žodį yra 2,00 USD. Tokiu atveju Amazon gali automatiškai padidinti jūsų aukciono pasiūlymą iki 4,00 USD, jei mano, kad pardavimo konversijos tikimybė yra didelė. Kita vertus, jie gali sumažinti jūsų aukcioną iki 0,00 USD, jei mano, kad pardavimo konversijos tikimybė yra maža. 

Atminkite, kad 100% padidėjimas ir sumažėjimas yra maksimalūs. Daugeliu atvejų pasiūlymas nebus padidintas iki 4 USD ar sumažintas iki 0 USD. Aukciono pasiūlymas greičiausiai bus kažkur tarp.

Naudojant Dinaminį pasiūlymą – aukštyn ir žemyn strategiją taip pat yra priežastis, kodėl kartais yra skirtumas tarp jūsų pasiūlymo ir jūsų CPC (kaina už paspaudimą), nes tai leidžia Amazon keisti jūsų nustatytą pasiūlymą. 

Naudokite šią strategiją, jei esate patogūs naudodami visą biudžetą, kurį nustatėte šiai kampanijai, ir taip pat, jei teikiate pasiūlymus už raktinius žodžius, kuriais pasitikite.

Kitas faktas, kurį reikia pažymėti dėl šios strategijos, yra tas, kad Dinaminį pasiūlymą – aukštyn ir žemyn strategiją naudojate tik remiamų produktų kampanijose.

Fiksuotas pasiūlymas

Kaip rodo pavadinimas, Amazon naudos jūsų tikslų pasiūlymą ir bet kokius rankinius nustatymus, kuriuos nustatėte fiksuoto pasiūlymo strategijoje. Ji nepakeis jūsų pasiūlymų pagal pardavimo tikimybės tikimybę.

Naudokite šią strategiją, jei optimizuojate savo kampaniją nuolat atnaujindami savo pasiūlymus. Jūs tiksliai žinote, ką darote, ir nenorite, kad Amazon liestų jūsų pasiūlymus.

Dinaminis pasiūlymas – tik žemyn

Ši kampanijos aukcionų strategijos parinktis greičiausiai yra mažiausiai agresyvi iš trijų. Ji suteikia Amazon laisvę koreguoti jūsų efektyvius pasiūlymus žemyn. Amazon gali sumažinti jūsų pasiūlymą iki -100%.

Pavyzdžiui, jūsų pasiūlymas už raktinį žodį yra 2,00 USD. Tokiu atveju Amazon gali automatiškai sumažinti jūsų aukciono pasiūlymą iki 0  USD, jei mano, kad pardavimo konversijos tikimybė yra maža. 

Naudokite šią strategiją, jei norite būti konservatyvūs ir apriboti savo dalyvavimą aukcionuose su maža pardavimo tikimybe.

Remiamose prekėse ir remiamose skelbimų skelbimuose tai yra numatytoji kampanijos aukcionų strategija. 

Esamoms kampanijoms prieš įgyvendinant kampanijos aukcionų strategiją, „Dinaminis pasiūlymas – tik žemyn“ parinktis yra numatytoji parinktis.

Pasirinkite tinkamą kampanijos aukcionų strategiją savo tikslui

Skirtingos kampanijos aukcionų strategijos atitiks skirtingus strateginius tikslus. Taigi prieš kuriant kampaniją, strateginiu požiūriu pagalvokite, kokie yra jūsų tikslai. 

Pavyzdžiui, bet kokios augimo strategijos, kaip kad norite padidinti pardavimus arba užimti vietą raktiniam žodžiui, Dinaminis pasiūlymas – aukštyn ir žemyn strategija būtų pasiūlymų nustatymai, kuriuos reikia naudoti. 

Kita vertus, jei jūsų tikslas yra optimizuoti kampaniją, tai Fiksuotas pasiūlymas arba Dinaminis pasiūlymas – tik žemyn būtų pasiūlymų nustatymai, kuriuos reikia naudoti. 

Žemiau pateikiami kai kurie galimi strateginiai tikslai jūsų Amazon PPC kampanijai:

  • Prekės ženklo žinomumas
  • Rangavimas pagal raktinius žodžius
  • Pardavimų perėmimas iš konkurencijos
  • Pardavimų didinimas ir plėtra
  • Pelno optimizavimas

Strateginis nuolatinis pasiūlymų valdymas

Dabar, kai jūsų PPC kampanija yra aktyvi, turėsite atnaujinti savo pasiūlymus, kai gausite savo našumo duomenis. 

Aukcionų strategijos taisyklė yra palaukti visą savaitę prieš atliekant bet kokius pasiūlymų pakeitimus. Sukaupę duomenis per visą 7 dienų laikotarpį, galite sukaupti pakankamai duomenų, kad priimtumėte sprendimą. 

Taip pat rekomenduojama, kad kai pradedate remiamą produktų kampaniją nuo nulio, suteikite jai net daugiau nei 7 dienas, kad galėtumėte būti labiau užtikrinti savo pasiūlymų optimizavime su daugiau duomenų.

Kaip minėta aukščiau, turėtumėte nustatyti strateginį tikslą savo kampanijoms. Jūsų strateginis tikslas nustatys jūsų tikslinį ACoS, tai yra ACoS, kurį norite pasiekti savo kampanijoje. Sprendimas dėl tikslo ACoS bus perduotas kiekvienam individualiam pasiūlymo atnaujinimui, kurį atliksite. 

Kas yra ACoS?

Prieš nustatydami savo tikslinį ACoS, būtų naudinga žinoti, kas yra ACoS. ACoS yra „Reklamos pardavimo kaina“ santrumpa, tai yra jūsų bendrųjų reklamos išlaidų ir bendrųjų pardavimų pajamų santykis. Tai parodo, kiek pardavimų pasiekiama už kiekvieną dolerį, išleistą jūsų kampanijoje. Taisyklių taisyklė yra ta, kad mažesnis ACoS procentas yra pageidautinas, nes galite gauti daugiau pardavimų, palyginti su savo išlaidomis. 

Todėl ACoS formulė yra:

ACoS = (Bendros reklamos išlaidos / Bendros pardavimų pajamos) * 100

Pavyzdžiui, jei išleidote 2,00 USD už raktinį žodį ir gavo 10 USD pardavimų, tuomet jūsų ACoS yra (2/10)*100 = 20%.

Koks yra mano tikslinis ACoS?

Teoriškai tikslinis ACoS gali būti bet koks, ką norite. Bet jums reikia orientacinio ACoS, tai kaip žinoti, ar jūsų tikslinis ACoS yra geras ar blogas? Orientacinis ACoS turėtų būti tai, ką mes vadiname lūžio ACoS. 

Norint nustatyti savo lūžio ACoS, pradėkite skaičiuodami savo pelno maržas už vienetą. FBA skaičiuoklė gali būti naudinga šiam žingsniui. Kai turite savo maržas, apskaičiuokite savo pelno maržos procentą, kuris atspindės jūsų lūžio ACoS.

Koks yra jūsų tikslinis ACoS?

Naudojant aukščiau pateiktą pavyzdį, jūsų lūžio ACoS bus 35,58% jūsų Reklama Amazon.

Paskutinis žingsnis bus nustatyti savo tikslinį ACoS. Norite orientuoti savo lūžio ACoS pagal strateginius tikslus, kuriuos nustatėte. Pavyzdžiui:

  • Optimizavimo tikslai ➡ Tikslinis ACoS < Lūžio ACoS
  • Augimo tikslai ➡ Tikslinis ACoS > Lūžio ACoS
  • Vidutinis tikslas ➡ Tikslinis ACoS = Lūžio ACoS

Dabar, turėdami tikslinį ACoS, galite drąsiai pradėti optimizuoti savo Amazon PPC pasiūlymus, kurie atitinka jūsų strateginį tikslą. Galite nustatyti naują pasiūlymą, kuris matematiškai pasiektų jūsų tikslinį ACoS, naudodami žemiau pateiktą formulę:

Naujas pasiūlymas = (Tikslinis ACoS/ACoS) * CPC

CPC aukščiau pateiktoje formulėje reiškia kainą už paspaudimą. Rekomenduojama, kad naudojamas CPC skaičius būtų laiko intervale, kuris nėra per trumpas ar per ilgas. Rekomenduojame naudoti intervalą nuo 30 iki 60 dienų mūsų CPC skaičiavime.

Atnaujinant pasiūlymus, galite rankiniu būdu pakeisti pasiūlymą naudodami Amazon reklamos konsolę, Amazon PPC didelius įkėlimus arba Amazon PPC programinę įrangą. Pastarieji du variantai gali sutaupyti jums laiko, jei atliekate didelį pasiūlymų pakeitimą tarp kelių kampanijų.

Išvada

Apibendrinant, strateginis mąstymas apie savo Amazon PPC aukcionus yra labai svarbus procesas jūsų Amazon PPC kelionėje. Jūsų strategija turi didelį poveikį jūsų Amazon PPC kampanijoms. Žinome, kad kaip Amazon FBA pardavėjai esame nekantrūs ir norime išbandyti dalykus iš karto, tačiau, kaip pabrėžėme aukščiau, svarbu turėti strateginę kryptį prieš pradedant spausti mygtukus.

DUK

Kaip Amazon PPC aukcionų skaičiuoklė pagerins mano pardavimus?

Amazon PPC aukcionų skaičiuoklė gali padidinti pardavimus, padėdama nustatyti optimizuotus pasiūlymus raktiniams žodžiams, užtikrinant, kad skelbimai būtų ekonomiški ir matomi tinkamai auditorijai. Patobulinus pasiūlymus pagal tikslinį ACoS ir konversijos rodiklius, maksimaliai padidinate skelbimų efektyvumą ir ROI, galiausiai skatindami daugiau konversijų ir tvarų pardavimų augimą.

Kokia yra dažniausiai pasitaikanti PPC aukcionų strategija?

Dažniausiai pasitaikanti PPC aukcionų strategija Amazon yra tikslinis ACoS (Reklamos pardavimo kaina), kur pasiūlymai yra koreguojami siekiant pasiekti konkretų ACoS procentą, kuris atitinka pelningumo tikslus. Pardavėjai nustato pasiūlymus pagal norimą pusiausvyrą tarp reklamos išlaidų ir pardavimų pajamų, leidžiančią jiems kontroliuoti, kaip agresyviai jie teikia pasiūlymus už raktinius žodžius.

Koks yra rekomenduojamas pasiūlymas ir pasiūlymų diapazonas Amazon PPC?

Amazon rekomenduojamas pasiūlymas yra rekomenduojama suma už raktinį žodį, remiantis ankstesniais aukcionų duomenimis, o pasiūlymų diapazonas rodo konkurencingų pasiūlymų diapazoną už tą raktinį žodį. Pasiūlymai, artimi viršutinei ribai, padidina matomumą, o apatinė riba tinka biudžetą taupančioms strategijoms.

Koks yra numatytasis Amazon PPC pasiūlymas?

Numatytasis Amazon PPC pasiūlymas yra pradinė pasiūlymo suma, kurią nustatote skelbimų grupės arba kampanijos lygyje kuriant kampaniją. Jis taikomas visiems raktiniams žodžiams toje skelbimų grupėje, nebent nustatote individualius raktinių žodžių pasiūlymus. Amazon naudoja šį pasiūlymą kaip pradinį tašką aukcionuose, nebent jūs koreguojate pasiūlymus už konkrečius raktinius žodžius, vietas ar paros laikus.

Vaizdo kreditas: © Supatman – stock.adobe.com /  © Rick Wong – SellerMetrics.com

icon
SELLERLOGIC Repricer
Maksimaliai padidinkite savo pajamas su savo B2B ir B2C pasiūlymais, naudodami SELLERLOGIC automatizuotas kainodaros strategijas. Mūsų AI valdomas dinaminis kainodaros valdymas užtikrina, kad užsitikrintumėte Buy Box už aukščiausią įmanomą kainą, garantuodamas, kad visada turite konkurencinį pranašumą prieš savo varžovus.
icon
SELLERLOGIC Lost & Found Full-Service
Audituoja kiekvieną FBA sandorį ir nustato kompensacijos reikalavimus, kylančius dėl FBA klaidų. Lost & Found valdo visą grąžinimo procedūrą, įskaitant problemų sprendimą, reikalavimų pateikimą ir komunikaciją su Amazon. Jūs visada turite visišką matomumą visiems grąžinimams savo Lost & Found Full-Service skydelyje.
icon
SELLERLOGIC Business Analytics
Business Analytics for Amazon suteikia jums apžvalgą apie jūsų pelningumą - jūsų verslui, atskiroms rinkoms ir visiems jūsų produktams.