Structurați strategia campaniei dvs. PPC Amazon pentru vânzări maxime

Prezentare generală a strategiilor de licitare PPC Amazon

Gestionarea campaniilor dvs. PPC Amazon poate fi o muncă grea. Cu toate tipurile diferite de anunțuri disponibile și setările de navigat, poate fi copleșitor. Pe lângă toate celelalte lucruri care vin cu Amazon FBA, vânzătorii au mâinile pline.

Una dintre preocupările critice pentru începători care își încep campaniile PPC Amazon este cheltuielile necontrolate. Pentru a combate acest lucru și a cheltui bugetul în mod înțelept, veți avea nevoie de o bună strategie de licitare pentru campanie.

Acest articol vorbește despre strategia dvs. de licitare înainte de a crea campania și când campania dvs. este activă. 

Campanii automate vs. manuale

Înainte de a intra în strategiile de licitare, ar fi util să cunoașteți diferența critică între campaniile PPC Amazon automate și cele manuale. În setarea campaniei automate, Amazon va viza cuvinte cheie și produse similare cu produsul din anunțurile dvs., în timp ce campaniile manuale înseamnă că sunteți responsabil de:

  1. Selectarea cuvintelor cheie/produsului țintă pe care doriți să licitați
  2. Tipul de potrivire pentru cuvântul cheie corespunzător
  3. Licitați pentru cuvântul cheie relevant.

Regula de bază pentru selectarea fie a campaniilor automate, fie a celor manuale se bazează pe ciclul actual de lansare a produsului. 

Cu cât ciclul de lansare a produsului este mai devreme, cu atât mai mult doriți să folosiți campanii automate pentru descoperire. În etapa ulterioară a ciclului de lansare a produsului, doriți să rulați mai multe campanii manuale, deoarece știți exact ce cuvinte cheie și ASIN funcționează bine cu produsul dvs.

Nu trebuie să suspendați campania automată, dar doriți să alocați mai multe cheltuieli în campaniile dvs. manuale pe măsură ce ASIN-ul dvs. devine mai matur.

Strategia de licitare a campaniei

Strategia de licitare a campaniei dictează cât de agresiv doriți să fie licitarea campaniei dvs. Există trei opțiuni. Fiecare opțiune dictează nivelul de agresivitate a licitării.

Strategia de licitare perfectă pentru vânzătorii Amazon

Opțiunile strategiei de licitare a campaniei sunt (sortate după agresivitatea licitării, mai întâi cele mai agresive):

  1. Licitație dinamică – Sus și Jos
  2. Licitație fixă
  3. Licitație dinamică – Doar Jos

Licitație dinamică – Sus și Jos

Această opțiune de strategie de licitare a campaniei este probabil cea mai agresivă dintre cele trei. Oferă Amazon libertatea de a ajusta licitațiile dvs. efective cu până la +100% sau -100%. 

De exemplu, licitația dvs. pentru un cuvânt cheie este de 2,00 USD. În acest caz, Amazon poate să-și ajusteze automat licitația la 4,00 USD dacă consideră că probabilitatea unei conversii de vânzare este mare. Pe de altă parte, pot reduce licitația dvs. la 0,00 USD dacă cred că posibilitatea unei conversii de vânzare este scăzută. 

Rețineți că creșterea și scăderea de 100% sunt maximele. În cele mai multe cazuri, licitația nu va fi crescută la maximul de 4 USD sau redusă la minimul de 0 USD. Licitația va cădea probabil undeva între aceste valori.

Folosirea strategiei Licitație dinamică – Sus și Jos este, de asemenea, motivul pentru care uneori există o variație între licitația dvs. și CPC (cost pe clic), deoarece permite Amazon să schimbe licitația pe care ați setat-o. 

Utilizați această strategie dacă sunteți confortabil să folosiți întregul buget pe care l-ați setat pentru această campanie și, de asemenea, licitați pentru cuvinte cheie în care aveți încredere.

Un alt fapt de menționat pentru această strategie este că utilizați doar strategia Licitație dinamică – Sus și Jos pentru campaniile de produse sponsorizate.

Licitație fixă

Așa cum sugerează numele, Amazon va folosi licitația dvs. exactă și orice ajustări manuale pe care le-ați setat în strategia de licitare fixă. Nu va schimba licitațiile dvs. pe baza probabilității unei vânzări.

Utilizați această strategie dacă optimizați campania dvs. prin actualizarea constantă a licitațiilor. Știți exact ce faceți și nu doriți ca Amazon să atingă licitațiile dvs.

Licitație dinamică – Doar Jos

Această opțiune de strategie de licitare a campaniei este probabil cea mai puțin agresivă dintre cele trei. Oferă Amazon libertatea de a ajusta licitațiile dvs. efective în jos. Amazon poate ajusta licitația dvs. în jos cu până la -100%.

De exemplu, licitația dvs. pentru un cuvânt cheie este de 2,00 USD. În acest caz, Amazon poate reduce automat licitația dvs. la 0  dacă consideră că posibilitatea unei conversii de vânzare este scăzută. 

Utilizați această strategie dacă doriți să fiți conservator și să limitați expunerea dvs. la licitațiile cu o posibilitate scăzută de vânzare.

În anunțurile de mărci sponsorizate și anunțurile de afișare sponsorizate, aceasta este strategia de licitare implicită a campaniei. 

Pentru campaniile existente înainte de implementarea strategiei de licitare a campaniei, opțiunea „Licitație dinamică – Doar Jos” este opțiunea implicită.

Selectați strategia de licitare a campaniei potrivită pentru obiectivul dvs.

Diferitele strategii de licitare a campaniei s-ar potrivi cu diferite obiective strategice. Așadar, înainte de a crea o campanie, gândiți-vă strategic la care sunt obiectivele dvs. 

De exemplu, orice strategii legate de creștere, cum ar fi dorința de a crește vânzările sau de a obține un rang pentru un cuvânt cheie, strategia Licitație dinamică – Sus și Jos ar fi setările de licitare de utilizat. 

Pe de altă parte, dacă obiectivul dvs. este de a optimiza o campanie, fie Licitație fixă, fie Licitație dinamică – Doar Jos ar fi setările de licitare de utilizat. 

Mai jos sunt câteva dintre obiectivele strategice potențiale pentru campania dvs. PPC Amazon:

  • Conștientizarea brandului
  • Clasarea pentru cuvinte cheie
  • Preluarea vânzărilor de la o competiție
  • Creșterea vânzărilor și scalarea
  • Optimizarea pentru profit

Gestionarea strategică continuă a licitațiilor

Acum că campania dvs. PPC este activă, va trebui să vă actualizați licitațiile pe măsură ce datele de performanță sosesc. 

Regula de bază este să așteptați o săptămână întreagă înainte de a face orice modificări ale licitațiilor. Prin acumularea de date timp de 7 zile complete, vă permite să acumulați suficiente date pentru a lua o decizie. 

De asemenea, se sugerează că atunci când începeți o campanie de produse sponsorizate de la zero, să îi oferiți chiar mai mult de 7 zile pentru a putea fi mai încrezător în optimizarea licitațiilor dvs. cu mai multe date.

Așa cum s-a menționat în secțiunea de mai sus, ar trebui să fiți stabilit un obiectiv strategic pentru campaniile dvs. Obiectivul dvs. strategic va determina ACoS-ul țintă, acesta fiind ACoS-ul pe care doriți să-l atingeți în campania dvs. Decizia privind ACoS-ul țintă va influența fiecare actualizare individuală a licitației pe care o faceți. 

Ce este ACoS?

Înainte de a determina ACoS-ul țintă, ar fi util să știți ce este ACoS. ACoS este prescurtarea pentru „Costul publicitar al vânzărilor”, care este raportul dintre cheltuielile totale pentru publicitate și veniturile totale din vânzări. Vă spune cât de multe vânzări sunt realizate pentru fiecare dolar cheltuit în campania dvs. Regula de bază este că un procentaj ACoS mai mic este mai dorit, deoarece puteți obține mai multe vânzări în raport cu cheltuielile dvs. 

Formula pentru ACoS este, așadar:

ACoS = (Cheltuieli totale pentru publicitate / Venituri totale din vânzări) * 100

De exemplu, dacă ați cheltuit 2,00 USD pe un cuvânt cheie și ați obținut 10 USD în vânzări, atunci ACoS-ul dvs. este (2/10)*100 = 20%.

Care este ACoS-ul meu țintă?

Teoretic, ACoS-ul țintă poate fi orice doriți să fie. Dar aveți nevoie de un ACoS de referință, atunci cum ați ști dacă ACoS-ul dvs. țintă este bun sau rău? ACoS-ul de referință ar trebui să fie ceea ce numim ACoS de breakeven. 

Pentru a determina ACoS-ul de breakeven, începeți prin a calcula marjele de profit pe unitate. Un calculator FBA poate fi util pentru acest pas. Odată ce aveți marjele, calculați procentajul marjei de profit, care va reprezenta ACoS-ul dvs. de breakeven.

Care este ACoS-ul dvs. țintă?

Folosind exemplul de mai sus, ACoS-ul dvs. de breakeven va fi de 35,58% pentru Publicitatea pe Amazon.

Ultimul pas va fi să determinați ACoS-ul țintă. Doriți să vă bazați ACoS-ul de breakeven pe obiectivele strategice pe care le-ați stabilit. De exemplu:

  • Obiective de optimizare ➡ ACoS țintă < ACoS de breakeven
  • Obiective de creștere ➡ ACoS țintă > ACoS de breakeven
  • Obiectiv moderat ➡ ACoS țintă = ACoS de breakeven

Acum, înarmat cu ACoS-ul țintă, puteți începe cu încredere să optimizați licitațiile dvs. PPC Amazon care sunt în conformitate cu obiectivul dvs. strategic. Puteți seta o nouă licitație care poate atinge matematic ACoS-ul dvs. țintă folosind formula de mai jos:

Noua licitație = (ACoS țintă/ACoS) * CPC

CPC din formula de mai sus reprezintă costul pe clic. Se recomandă ca numărul CPC utilizat să fie într-un interval de timp care nu este prea scurt sau prea lung. Recomandăm să folosiți un interval între 30 și 60 de zile în calculul nostru CPC.

Când actualizați licitațiile, puteți schimba manual licitația folosind consola de publicitate Amazon, încărcările în masă PPC Amazon sau software-ul PPC Amazon. Ultimele două opțiuni vă pot economisi timp dacă faceți o cantitate mare de modificări ale licitațiilor între mai multe campanii.

Concluzie

În concluzie, gândirea strategică a licitării PPC Amazon este un proces foarte important în călătoria dvs. PPC Amazon. Strategia dvs. are efecte mari în cascadă asupra campaniilor dvs. PPC Amazon. Știm că, ca vânzători Amazon FBA, suntem nerăbdători și vrem să încercăm lucruri imediat, dar așa cum am subliniat mai sus, este important să avem o direcție strategică înainte de a începe să apăsăm butoanele.

Întrebări frecvente

Cum va îmbunătăți un calculator de licitație PPC Amazon vânzările mele?

Un calculator de licitație PPC Amazon poate crește vânzările ajutându-vă să stabiliți licitații optimizate pentru cuvinte cheie, asigurându-vă că anunțurile sunt rentabile și vizibile pentru publicul potrivit. Prin rafinarea licitațiilor pe baza ACoS-ului țintă și a ratelor de conversie, maximizați eficiența anunțurilor și ROI, conducând în cele din urmă la mai multe conversii și o creștere sustenabilă a vânzărilor.

Care este cea mai comună strategie de licitare PPC?

Cea mai comună strategie de licitare PPC pe Amazon este ACoS țintă (Costul publicitar al vânzărilor), unde licitațiile sunt ajustate pentru a atinge un procentaj specific de ACoS care se aliniază cu obiectivele de profitabilitate. Vânzătorii stabilesc licitații pe baza echilibrului dorit între cheltuielile pentru publicitate și veniturile din vânzări, permițându-le să controleze cât de agresiv licitează pentru cuvinte cheie.

Care este licitația sugerată și intervalul de licitare pentru PPC Amazon?

Licitația sugerată de Amazon este o sumă recomandată pentru un cuvânt cheie, bazată pe datele din licitațiile anterioare, în timp ce intervalul de licitare arată intervalul licitațiilor competitive pentru acel cuvânt cheie. Licitarea aproape de limita superioară crește vizibilitatea, în timp ce limita inferioară se potrivește strategiilor conștiente de buget.

Care este licitația implicită PPC Amazon?

Licitația implicită PPC Amazon este suma inițială a licitației pe care o setați la nivel de grup de anunțuri sau campanie atunci când creați o campanie. Se aplică tuturor cuvintelor cheie din acel grup de anunțuri, cu excepția cazului în care setați licitații individuale pentru cuvinte cheie. Amazon folosește această licitație ca punct de plecare în licitații, cu excepția cazului în care ajustați licitațiile pentru cuvinte cheie specifice, plasamente sau momente ale zilei.

Credite pentru imagini: © Supatman – stock.adobe.com /  © Rick Wong – SellerMetrics.com

icon
SELLERLOGIC Repricer
Maximizează-ți veniturile cu ofertele tale B2B și B2C folosind strategiile de preț automatizate ale SELLERLOGIC. Controlul dinamic al prețurilor, bazat pe AI, asigură că obții Buy Box la cel mai înalt preț posibil, garantând că ai întotdeauna un avantaj competitiv față de rivalii tăi.
icon
SELLERLOGIC Lost & Found Full-Service
Auditează fiecare tranzacție FBA și identifică cererile de rambursare rezultate din erorile FBA. Lost & Found gestionează întreaga procedură de rambursare, inclusiv depanarea, depunerea cererilor și comunicarea cu Amazon. Ai întotdeauna o vizibilitate completă asupra tuturor rambursărilor în tabloul de bord al serviciului tău Lost & Found Full-Service.
icon
SELLERLOGIC Business Analytics
Business Analytics pentru Amazon îți oferă o imagine de ansamblu asupra profitabilității tale - pentru afacerea ta, piețele individuale și toate produsele tale.